37741350-55 031

قیمت سنگ آهن با حمایت تازه چین افزایش یافت

توسط: آهنکو امتیاز:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (اولین نفر باشید که امتیاز می دهید)
Loading...
۰۹:۳۶ ۱۱ مرداد ۰۲

معاملات آتی سنگ آهن در روز دوشنبه پس از اعلام مقامات چینی اقداماتی برای افزایش مصرف افزایش یافت، اگرچه کسادی بخش تولید در چین و نگرانی‌های مداوم در مورد تقاضای فولاد این افزایش را محدود کرد.

 

پرمعامله ترین قرارداد سنگ آهن در ماه سپتامبر در بورس کالای دالیان چین پس از دو جلسه کاهش، معاملات روزانه را با ۰.۵ درصد افزایش به ۸۴۱.۵ یوان (۱۱۷.۷۹ دلار) در هر متریک تن پایان داد.

در بورس سنگاپور، سنگ آهن معیار سپتامبر ۰.۹ درصد افزایش یافت و به ۱۰۷.۶ دلار در هر تن رسید، همچنین پس از دو جلسه کاهش، تا ساعت ۰۷۱۰ GMT.
شورای دولتی چین با هدف ایفای کامل “نقش اساسی” مصرف در توسعه اقتصادی، اقداماتی را برای بازگرداندن و گسترش مصرف در بخش‌های خودرو، املاک و خدمات صادر کرد.
بزرگ‌ترین شهرهای چین، از جمله پکن و شنژن، در آخر هفته اعلام کردند که اقداماتی را برای پاسخگویی بهتر به نیازهای خریداران مسکن، بدون ارائه جزئیات، با هدف حمایت از بخش املاکی که نشانه‌های کمی از بهبودی را مشاهده می‌کند، اجرا خواهند کرد.
یک نظرسنجی رسمی کارخانه نشان داد که فعالیت های تولیدی در دومین اقتصاد بزرگ جهان برای چهارمین ماه متوالی در ماه جولای کاهش یافت، البته با سرعت کمتری، که نیاز به حمایت بیشتر سیاستی برای تقویت تقاضای داخلی را تقویت می کند.
ما فکر می‌کنیم که با شروع افزایش کنترل‌های تولید فولاد و کاهش مصرف، بازار به سمت مازاد حرکت خواهد کرد. در همین حال، ما انتظار داریم که عرضه سنگ آهن در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ نسبتاً ثابت بماند.
دو شرکت مشاوره چینی جمعه گذشته گفتند که از کارخانه‌های فولاد در استان یوننان جنوب غربی چین خواسته شده است برای کاهش تولید آماده شوند تا به دستور دولت برای محدود کردن تولید سال ۲۰۲۳ در سطح سال گذشته عمل کنند.
بیشتر معیارهای فولاد در بورس آتی شانگهای افزایش یافتند. فعال ترین قرارداد میلگرد ۰.۲ درصد، کلاف نورد گرم ۰.۲ درصد، مفتول ۱.۲ درصد و فولاد ضد زنگ ۱.۰ درصد افزایش یافت.
در همین حال، مواد تشکیل دهنده فولاد کاهش یافت و زغال سنگ کک کننده دالیان و کک به ترتیب ۱.۹٪ و ۰.۷٪ کاهش یافت.
(۱ دلار = ۷.۱۴۳۹ یوان)/ MINING / فولاد ۲۴

0
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • قراضه 343 (%1.39)
  • اسلب 560-656 (%3/43)
  • شمش 385-395 (%1.3)