37741350-55 031

بازار آهن و فولاد در شوک نوسانات نرخ ارز/ افزایش قیمت ۷۰۰ تومانی آهن

بازار آهن و فولاد در شوک نوسانات نرخ ارز/ افزایش قیمت ۷۰۰ تومانی آهن
توسط: آهنکو امتیاز:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (اولین نفر باشید که امتیاز می دهید)
Loading...
۰۱:۳۵ ۲۲ فروردین ۹۷


رئیس اتحادیه آهن فروشان با بیان اینکه اعلام دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی هنوز نتوانسته است بازار ملتهب آهن را ساماندهی کند، گفت: قیمت دلار باعث شوک بزرگی در بازار آهن شده به نحوی که خریداران فعلا دست از خرید برداشته و منتظر تعیین و تکلیف بازار هستند.


محمد آزاد با بیان اینکه از ۱۴ فروردین ماه تا امروز نوسانات قیمت دلار سبب شده تا خرید و فروشی در بازار به صورت محدود صورت گیرد، تصریح کرد: این درحالی است که معاملات بعد از تعطیلات نوروزی رونق زیادی داشت.

او با اشاره به اینکه دلار، روزانه قیمت آهن را ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان افزایش داده است، افزود: نوسانات قیمت دلار باعث شوک بزرگی در بازار آهن شده به نحوی که خریداران فعلا دست از خرید برداشته و منتظر تعیین و تکلیف بازار هستند.

رئیس اتحادیه آهن فروشان عنوان کرد: قیمت میلگرد پیش از نوروز ۹۷ حدود دو هزار و ۲۰۰ تومان بود ولی با افزایش قیمت دلار به دو هزار و ۸۰۰ تومان رسید ولی امروز با قیمت دو هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت ورق‌های فولادی نیز پیش از تعطیلات نوروزی ۲ هزارو ۸۰۰ تومان بود اما دلار باعث شد قیمت آن نیز روند سعودی داشته و با رقم سه هزار و ۲۵۰ تومان معامله شود. در حال حاضر ورق‌های فولادی با قیمت سه هزار و ۵ تومان به فروش می‌رسد.

آزاد با اشاره به اینکه اعلام دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی هنوز نتوانسته است بازار ملتهب آهن را ساماندهی کند، گفت: به شرط عرضه دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی می‌توان به رونق خرید و فروش طی هفته آینده در بازار آهن امیدوار بود.

منبع:تسنیم

0
دسته بندی :
برچسب ها : ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • قراضه 343 (%1.39)
  • اسلب 560-656 (%3/43)
  • شمش 385-395 (%1.3)