37741350-55 031

جدیدترین اخبار آهن و فولاد در بازار جهانی

توسط: آهنکو امتیاز:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (اولین نفر باشید که امتیاز می دهید)
Loading...
۱۰:۴۲ ۲۵ مرداد ۰۲

ارزیابی بازار جهانی (۲۶ جولای) بعد از تغییرات در نرخ مالیات بر ارزش افزوده (VAT) میلگرد داخلی ترکیه دربه نماد (نماد: SB۰۱۲۰۶) تغییر کرد.

 

به گزارش فولاد ۲۴ به نقل از پلاتس و بر اساس آمار منتشر شده از میلگرد صادراتی‌ترکیه را در  ۱۱ اوت ۵۵۵ دلار در هر تن فوب ارزیابی کرد که بر اساس نشانه‌های بازار از منابع کارخانه و بازرگانان، ۲.۵۰ دلار در هر تن در روز افزایش یافت. سطوح قابل معامله بین ۵۵۰ دلار شنیده شد.

طبق این گزارش ارزیابی بازار جهانی (۲۶ جولای) بعد از تغییرات در نرخ مالیات بر ارزش افزوده (VAT) میلگرد داخلی ترکیه دربه نماد (نماد: SB۰۱۲۰۶) تغییر کرد.

نرخ کامودیتی صادراتی فوب ترکیه ۵۶۵ دلار در هر تن اعلام کرد. میلگرد ترکیه با کد STCBM۰۰ در بازار جهانی اعمال می شود.

طبق ارزیابی پلاتس، شاخص روزانه ورق نورد گرم TSI ایالات متحده را ۷۹۰ دلار در هر سنت (۱۱ اوت) براساس کارخانه ایندیانا ارزیابی کرد که نسبت به ارزیابی گذشته تغییری مشاهده نشد.

بنا به گزارش مرکز خدمات Midwest قیمت پیشنهادی ۸۳۰ دلاری برای ۲۴ st با تاریخ تحویل در سپتامبر دریافت کرده است. همچنین پیشنهاد از مینی‌آسیاب Midwest با قیمت پیشنهادی ۷۸۱ دلار در هر تن با همان حجم دریافت کرد.

خریدار کانادایی بنا بر تناژ و زمان تولید، ارزش مبادله از کارخانه‌های Midwest با محدوده قیمت ۷۶۰ الی ۸۲۰ دلار در هر واحد کارخانه قرار داد، وی گفت: ارزش قابل مبادله از کارخانه خاص در میدوست ۸۰۰ تا ۸۴۰ دلار در هر سنت کارخانه برای تعداد ۵۰ تا ۲۰۰ می‌باشد.

تغییر تولید ماهانه فولاد خام  ژاپن ساکن گذشت.

طبق آمار انجمن جهانی فولاد داده های موسسه آهن و فولاد آمریکا AISI تولید هفتگی فولاد خام ایالات متحده ۲۲۰۰۰.۰۰ تن اعلام کرد.

بنا بر پیشنهاد موسسه  S&P Global Commodity Insights جهت افزایش تولید شمش فولادی ترکیه (SB۰۱۰۴۰) داد. این کار می تواند تاثیر مثبت در بازار بین المللی داشته باشد.// فولاد ۲۴

0
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • قراضه 343 (%1.39)
  • اسلب 560-656 (%3/43)
  • شمش 385-395 (%1.3)